glad alla hjärtansdag!!!!

hej och glad alla härtans dag!!.har ni fått någon pressent eller så:) det har inte jag:( i går var jag på holmsundsbadet med pappas jobb.det var roligt.min lilla syster som är fem år klarade uppblåstbara hinderbanan:).jag klarade den typ lika många gånger som hon,det var lite pinsamt!!Och jag åkte toaletten den är skojig. Jo jag bakade kladdkaka i  går med min lilla syster.den vart kladdig och god.jag.Jag såg melodifestivalen i går.jag ´hålde tumarna  för Hanna hon varså himla  bra!
Idag så ska jag vara med ida vi ska typ fara och åka skrana,och kanske spela något spel.ida är jätte rolig att vara med hon är både omtänksam och rolig:)ida kommer typ kl:12.09.vi kanske ska göra något inlägg i bloggen. ses alla läsar
mvh NORA!


Kommentarer
Postat av: Ida

Taaaack <3(:

2010-02-14 @ 15:34:31
URL: http://polarnas.blogg.se/
Postat av: Ida

Gå gärna in på vår blogg och kommentera :)

2010-02-15 @ 17:28:47
URL: http://polarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0