klockan är 14.43....


hej i morsse vaknade jag  av att mamma väckte mig som vanligt.Hon brukar väcka mig klockan 7.00. men jag har haft en helt vanlig skoldag..........eller nästan en helt vanlig skoldag för efter lunchen skulle jag och några andra  gå till jympasalen (väldigt liten) och träna lite på teiatern som heter askungen.som vi sen skulle visa upp för hela skolan !!!!!!!  Men det var faktiskt väldigt roligt fast man kanske inte tror det.Fast det var lite pinsamt än då. Det gick bra med det. Efter skolan som är nu så ska jag sen klockan 16.00  cykla till simhallen!!!!!!! hjälp!! dessutom är det motvind!!! aja men nu ska jag gå och ringa till  pappa och fråga om jag ska göra någon middag innan jag ska fara. HEJ DÅ / Nora     

oooooåååååå!!!!!!! Mamma rignde och sa att det  hade komit ett lamm på 4H och så klart sprang jag dit och kollade och den var svart mest och lite vit JÄTTE GULLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men nu är det hejdå så hejdå




Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul!!

2010-04-19 @ 17:23:01
Postat av: Ida

Ni var jätte bra i pjäsen!! :D

2010-04-20 @ 15:18:34
URL: http://polarnas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kan du lägga upp en bild på lammet?

2010-04-20 @ 16:32:25
URL: http://ollesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0