hejsan!!

vad skönt med påsklov!! eller vad tycker ni? igår skulle jag och Ida fara på stan. jag skulle komma till Ida 10.15.När hon skulle gå upp i hennes rum för att hämta pengarna så hittade vi en 20 sedel och 100 kroner i mynt!! så vi gick ner till hennes vardagsrum och växlade med hennes brossa. Aja..... när vi ggick till busshålsplatsen så  vilje en kille som heter Måns följa med och ludvig!!!!! Vi sa okej men vi menade inte det!!! men dom fick följa med oss. så vi fick vänta en halvtimme vid busshåls platsen och det var as kalt för vi hade inte täckissar.Jag skulle köpa en prissent på stan till min storebror Isac och jag köpte en sak för 89 kroner satt nu är jag fattig igen :(  ni kan sen få se lite bilder men senare idag.






Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, Nora du kan kopiera bilderna från min och Amelias blogg om du vill!!



http://polarnas.blogg.se/

2010-04-07 @ 10:23:08
URL: http://polarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0